Nice to meet you!
Ontek ons team en de historiek van Aviso +.
OVER ONS
Het AVISO+ Team
An Jacobs
Fiscaal Raadgever
an@avisoplus.be
Jan Weltens
Fiscaal Raadgever
jan@avisoplus.be
Joris Driesen
Fiscaal Raadgever
joris@avisoplus.be
Kristof Willekens
Fiscaal Jurist
kristof@avisoplus.be
Leonardo Liberato
Senior Dossierbeheerder
leonardo@avisoplus.be
Mathias Vanderstukken
Senior Dossierbeheerder
mathias@avisoplus.be
Monika Bardyka
Senior Dossierbeheerder
monika@avisoplus.be
Sofie Schruers
Senior Dossierbeheerder
sofie@avisoplus.be
Caroline Ruysen
Chief Happiness Officer
caroline@avisoplus.be
Gaby Camps
Administratief Verantwoordelijke
gaby@avisoplus.be
Wil je ook deel uitmaken van dit fantastisch team? Bekijk onze vacatures en wie weet sta jij binnenkort zelf op deze pagina.
AVISO+
Erkend door ITAA
Wij zijn erkend door het ITAA met erkenningsnummer: 50.111.109.
OVER ONS
Historiek
Ons boekhoudkantoor is in 1989 opgericht door Dany Jacobs. Het eerste jaar wordt het kantoor, toen nog Dany Jacobs bvba genaamd, ondergebracht in de privé-woonst van de zaakvoerder. Om de klanten optimaal te kunnen ondersteunen, dient er al snel gezocht te worden naar een ruimere locatie. Reeds in 1990 wordt daarom beslist om het gebouw langs de privé-woonst van de zaakvoerder te gebruiken als kantoorruimte en alle boekhoudkundige taken te verhuizen naar de Rozenlaan 23 in Beringen-centrum.
Sinds 2013 is met An Jacobs en haar echtgenoot Jan Weltens de tweede generatie toegetreden tot de onderneming. Zij zijn beide afgestudeerd als master in de Toegepaste Economische Wetenschappen aan de Universiteit Hasselt. Beiden hebben de nodige ervaring opgedaan bij Deloitte, wereldwijd één van de grootste internationale organisaties op het gebied van de financiële en zakelijke dienstverlening en behorend tot de Big 4.
Door een gestage groei wordt ook het gebouw in de Rozenlaan vanaf 2011 te klein zodat er intrek genomen wordt in de huidige locatie te Hekstraat 60 in Beringen. Deze locatie is gelegen net buiten het centrum van Beringen en is goed bereikbaar door nabijheid van de E313 en E314 snelwegen. Aan het kantoor is er parking voorzien voor een 20-tal wagens zodat u nooit te maken krijgt met parkeerproblemen.
Met deze verhuis trachten wij u in ideale omstandigheden bij te staan bij uw loopbaan als zelfstandig ondernemer.
In 2019 vierde ons kantoor zijn 30-jarig bestaan en kunnen we meer dan ooit terugvallen op een rijke bron aan ervaring, jeugdige dynamiek en een uitgebouwd zakennetwerk.